Garanti Şartları
Börner Distribution International GmbH (bundan böyle “Börner” olarak anılacaktır), V1 ClassicLine, V3 TrendLine, V5 PowerLine ve V6 ExclusiveLine’ın V şeklindeki paslanmaz çelik kanatlarında, iki yıllık yasal garantinin ötesine geçen bir Börner garantisi vermektedir. satın alma tarihinden itibaren toplam 5 yıl.
Şartlar:
1. Sadece V şeklindeki paslanmaz çelik bıçaklar bu Borner garantisine tabidir. Ana gövde, ekler, ayaklar veya diğer aksesuarlar gibi diğer tüm parçalar Börner garantisine tabi değildir.
2. Börner garantisi, münhasıran yeni bir ürünün satın alınması için ve münhasıran tüketiciler ve ürünün ilk alıcısı için geçerlidir ve devredilemez.
3. Börner garantisi yalnızca satın alma tarihinden itibaren en geç bir ay içinde Börner ana sayfasında (www.boerner.de) “Börner garantisi” menü öğesinde aşağıdaki hükümlere göre Börner’e bildirimde bulunursa geçerlidir.Ürünün, orada gerekli bilgileri belirttikten sonra verileri kaydetmeniz gerekmektedir. Kayıt, temel olarak müşteri verilerinin şu şekilde girilmesiyle yapılır: ad, adres, e-posta adresi, telefon numarası, ürünün seri numarası, satın alma tarihi, satın alma yeri / platform. Ek olarak, kayıt işlemi, uyulması gereken yukarıdaki menü öğesinden kaynaklanır. Börner, bu bilgileri kendi takdirine bağlı olarak değiştirme hakkını saklı tutar ve bu bilgiler daha sonra ilgili formda geçerli olur. Ürünün satın alındığı tarihten itibaren Börner garantisinin başlangıcındaki kayıt süresi hiçbir şeyi değiştirmez.
4. Börner garantisinden hak talebinde bulunmak için ön koşul, bölüm 3’e göre kayda ek olarak, özellikle ürünün kullanım kılavuzuna uygun olarak profesyonel kullanım ve bakımdır. Ürün normal ev içi amaçlar için kullanılmamışsa ve cihazda kullanıcı tarafından değişiklik yapılmışsa ürün garanti kapsamının dışına çıkar. Özellikle, seri numarası değiştirildiğinde veya başka bir şekilde okunamaz hale geldiğinde veya artık tam olarak tanınamaz hale geldiğinde de geçerliliği sona erer. Normal aşınma ve yıpranma için geçerli değildir. Mevcut davadaki sürenin uzatılması dışında, garantinin geri kalan içeriği yasal hükümlerle aynı kalır. Garanti kapsamındaki hizmetlerden dolayı garanti süresi uzamaz, özellikle bu durumlarda yeniden başlamaz.
5. Garanti alıcısı, hatayı Börner endüstriyel bölgesi Börner Distribution International GmbH’ye yazılı olarak bildirerek bu garantiden doğan haklarını kullanabilir. 1, 54526 Landscheid-Niederkail, e-posta ile: garantie@boerner.de veya garanti süresi içinde www.boerner.de ana sayfasından Börner ile iletişime geçerek. Ayrıca, garanti alıcısının hatayı fark ettikten veya tanıması gereken tarihten itibaren bir ay içinde bildirmesi de bir önkoşuldur. Garanti süresinin sona ermediğini veya sona erdiğini kanıtlamak (örneğin satın alma fişini, satın alma sözleşmesini vb. ibraz ederek) garanti alıcısının sorumluluğundadır.
6. Bir garanti durumunda, Börner ürünü tamir etmekte, değiştirmekte veya garanti alıcısına satın alma fiyatını geri ödemekte özgürdür. Değişim yapılırken eski ürün aynı cins ve kalitede yenisi ile ücretsiz değiştirilecektir.
7. Bu uzatılmış garantiden kaynaklanan haklara ek olarak, yasal haklar değişmeden geçerlidir. Bu garanti ayrıca ilk müşterinin/tüketicinin ürünü satın aldığı satıcıya karşı ilk müşterinin/tüketicinin sahip olduğu hakları etkilemez.
Bu garantiden doğan yükümlülükler için ifa yeri Börner’in kayıtlı işyeridir. Yasal olarak izin verildiği ölçüde, yargı yeri Börner’in iş yeridir.