Şartlar ve koşullar

Şartlar ve koşullar


A. Genel şartlar ve koşullar

1 Yargı
2 Sözleşme Akdi
3 İptal durumunda malları iade etme maliyeti
4 Fiyatlar ve Ödeme Koşulları
5 Teslimat ve Sevkiyat koşulları
6 Kusurlu Ürün
7 Geçerli yasa

B. Müşteri bilgileri

1 Müşteri kimliği hakkında bilgi
2 Mal veya hizmetlerin temel özellikleri hakkında bilgi
3 Sözleşmenin uygulanması hakkında bilgi
4 Ödeme ve teslimat hakkında bilgi
5 Sözleşmenin uygulanmasına yol açan teknik adımlar hakkında bilgi
6 Sözleşme metninin saklanması hakkında bilgi
7 Giriş hatalarını önlemek için teknik araçlar hakkında bilgi
8 Sözleşmenin imzalanması için mevcut olan diller hakkında bilgi

A. Genel Hüküm ve Koşullar

1 Yargı

1.1 “Börner Distribution International GmbH”nin (“satıcı” olarak anılacaktır) bu hüküm ve koşulları, bir tüketici veya işletmenin (“alıcı” olarak anılacaktır) satıcı ile mal ve hizmetlere ilişkin olarak akdedeceği tüm sözleşmeler veya çevrimiçi mağazasında sunulan hizmetler için geçerlidir. Başka bir şey üzerinde anlaşmaya varılmadığı sürece, müşterinin kendi koşullarının dahil edilmesinden burada feragat edilir.

1.2 Bu genel iş koşulları anlamında bir tüketici, ticari veya bağımsız mesleki faaliyetleriyle ilgili olmayan bir amaçla yasal işlem yapan herhangi bir gerçek kişidir. Bu genel iş koşulları anlamında bir yüklenici, yasal bir işleme girerken ticari veya bağımsız mesleki faaliyetler yürüten herhangi bir gerçek veya tüzel kişi veya yasal ortaklıktır.

2 Sözleşme Akdi

2.1 Satıcının çevrimiçi mağazasında gösterilen ürün, satıcı tarafından bağlayıcı bir teklif teşkil etmez, ancak müşteri tarafından yasal olarak bağlayıcı bir satın alma teklifi sunulmasına hizmet eder.

2.2 Müşteri, satıcı tarafından sağlanan çevrimiçi mağazadaki entegre sipariş formunu kullanarak teklifi sunabilir. Müşteri, kişisel verilerini girdikten sonra, alışveriş sepetine konulan ürünlerle ilgili sipariş verme sürecinde gönder butonuna tıklayarak yasal bağlayıcılığı olan bir sözleşme teklifi alır.

2.3 Satıcı, müşterinin teklifini iki gün içinde, – müşteriye yazılı bir sipariş onayı göndererek veya sipariş onayını metin biçiminde (faks veya E-posta) göndererek, sipariş onayının alınmasını kabul edebilir. müşteri tarafından ilgili olması veya – sipariş edilen malın müşteriye sevk edilmesi ve buna karşılık müşterinin malın teslim alınması ile ilgili olması veya – siparişin alınmasından sonra müşteriden ödeme talep edilmesi Yukarıda belirtilen alternatiflerden birkaçının mevcut olması halinde , sözleşme, yukarıda belirtilen seçeneklerden birinin ilk olarak gerçekleştiği zaman diliminde yürürlüğe girecektir. Satıcı, müşterinin yaptığı teklifi yukarıda belirtilen süre içinde kabul etmezse, bu, müşterinin niyet beyanına bağlı kalmadığı hükmüyle teklifin reddi olarak kabul edilecektir.

2.4 Teklifin kabulü için son tarih, müşteri tarafından teklifin gönderildiği gün başlar ve teklifin gönderilmesini takip eden ertesi gün sona erer. Sürenin son günü, Cumartesi, Pazar veya satıcının iş yerinin resmi tatil gününe rastlarsa, bu gün bir önceki iş günüyle değiştirilir.

2.5 Sipariş işleme ve müşteriyle iletişim normalde E-posta ve otomatik sipariş işleme yoluyla gerçekleştirilir. Müşteri, siparişle bağlantılı olarak verdiği E-posta adresinin doğru ve satıcı ile kendisi arasında mesaj iletimi için yeterli olduğundan emin olmak zorundadır. Spam filtreleri kullanan müşteri, satıcının veya atanmış bir üçüncü tarafın, siparişle ilgili bilgilerle birlikte alıcıyla E-posta yoluyla iletişim kurabileceğinden emin olmalıdır.

3 Cayma hakkını kullanırken iade masrafları

Müşterinin cayma hakkı bulunuyorsa cayma hakkının kullanılması durumunda normal iade masrafları uygulanır.

4 Fiyatlandırma ve ödeme koşulları

4.1 Satıcı tarafından belirtilen fiyatlar nihai fiyatlardır ve yasal olarak zorunlu kılınan katma değer vergilerini içerir. Varsa, ek teslimat ve nakliye masrafları ilgili ürün açıklamasında belirtilecektir.

4.2 Müşteri, satıcının çevrimiçi mağazasında gösterildiği gibi bir ödeme seçeneği seçeneğine sahiptir.

4.3 Peşin ödeme durumunda, ödeme sözleşmenin kabul edilmesinden hemen sonra yapılmalıdır.

5 Teslimat ve nakliye şartları

5.1 Malların teslimatı, nakliye yöntemiyle ve müşteri tarafından belirtilen teslimat adresine düzenli olarak gerçekleşir. İşlemin yürütülmesinde, yalnızca satın alma işlemi sırasında belirtilen teslimat adresi geçerlidir. Müşteri, ödeme seçeneği olarak İyzico seçerse, İyzico ödemesini başlatırken verilen teslimat adresi geçerlidir.

5.2 Nakliye şirketinin başarısız bir teslimat girişiminden sonra malları satıcıya iade etmesi durumunda, tüm masraflar müşteri tarafından karşılanır. Müşterinin cayma hakkını kabul etmeyerek kullanması, teslimatın imkansızlığına neden olan durumdan sorumlu olmaması veya satıcı tarafından kendisine bilgi verilmedikçe sunulan hizmeti kabul edememesi halinde bu durum geçerli değildir.

5.3 Prensip olarak, satılan malın kazara kaybolması ve kazara bozulma riski, müşteriye veya teslimatı kabul etmeye yetkili bir kişiye devredildiğinde geçecektir. Müşteri ticari faaliyette bulunuyorsa, satılan malın kazaen kaybolması ve kazara bozulma riski, malların satıcının iş adresinde kalifiye bir nakliye şirketine teslim edilmesiyle geçecektir.

5.4 Satıcı, hatalı veya usulüne uygun olmayan teslimat durumunda sözleşmeden cayma hakkını saklı tutar. Bu, yalnızca satıcının teslimatın yapılmamasından sorumlu olmaması durumunda, özellikle tedarikçi ile uyumlu bir teminat işlemi yapılması durumunda geçerlidir. Satıcı, malları tedarik etmek için tüm makul önlemleri alacaktır. Malların mevcut olmaması veya kısmen mevcut olması durumunda, müşteri derhal bilgilendirilecek ve karşı edim gecikmeksizin geri ödenecektir.

5.5 Müşteri kendi kendine teslim almak istiyorsa, satıcı sipariş edilen ürünlerin teslim alınmaya hazır olduğunu müşteriye E-posta yoluyla bildirecektir. Bu E-postayı aldıktan sonra müşteri, satıcıyla düzenlemeler yaptıktan sonra malları teslim alabilecektir. Bu durumda teslimat ücreti alınmaz.

6 Kusurlu Ürün

Yasal sorumluluk geçerlidir.

7 Geçerli Kanun

7.1 Tarafların tüm hukuki ilişkileri, taşınır malların uluslararası satın alınmasına ilişkin yasalar hariç olmak üzere Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabidir. Bu hukuk seçimi, yalnızca sağlanan koruma, müşterinin mutat ikametgâhının bulunduğu eyaletin zorlayıcı düzenlemeleri tarafından geri çekilmediği takdirde geçerli olacaktır.

7.2 Müşteri, Türkiye Cumhuriyeti’nde ikamet eden bir tüccar, kamu hukukuna tabi bir tüzel kişilik veya kamu hukukuna göre özel bir fon olarak hareket ediyorsa, yasal mahkeme yeri yalnızca satıcının bulunduğu yer olacaktır. Müşteri, Federal Almanya Cumhuriyeti toprakları dışında bulunuyorsa, sözleşme veya sözleşmeden doğan iddialar Müşteriye devredilebiliyorsa, bu sözleşmeden doğan tüm ihtilaflar için satıcının kayıtlı ofisi tek yargı yeridir. Satıcı, daha önce belirtilen durumlarda, müşterinin ikametgahındaki mahkemeye başvurma hakkına sahiptir.

7.3 Sözleşme dili Türkçe’dir.

B. Müşteri Bilgileri

1 Satıcının kimliği hakkında bilgi

Borner Distribution International GmbH

Industriegebiet Börner 1
54526 Niederkail, Germany
Phone: + 49 6575-95120
Telefax: + 49 6575-951233
E-Mail: service@boerner.de

Managing Director: Wolfgang Elsen

Register Court: District Court Wittlich
Register Number: HRB 42344 Value Added Tax Identification Number according to § 27 a sales tax law: DE 287787954

2 Mal veya hizmetlerin temel özellikleri hakkında bilgi

Malların veya hizmetlerin ana özellikleri, satıcı tarafından sağlanan ilgili ürün açıklamasından elde edilebilir.

3 Sözleşmenin uygulanması hakkında bilgi

Sözleşmenin akdedilmesi, satıcının Genel Hüküm ve Koşullarının 2 numaralı maddesine göre yapılır (yukarıya bakın).

4 Ödeme ve teslimat hakkında bilgi

Ödeme, satıcının Genel Hüküm ve Koşullarının 4 numarasına, teslimat 5 numarasına göre yapılır ( yukarıya bakın)

5 Sözleşmenin akdedilmesine götüren teknik adımlar hakkında bilgi

Teklifin satıcının çevrimiçi sipariş formu aracılığıyla sunulması için müşterinin aşağıdaki teknik adımlardan geçmesi gerekir:

5.0.1 İstenen ürünü sanal alışveriş sepetine yerleştirmek

5.0.2 Kullanıcı kimliği ve şifreyi girerek veya – mevcut müşteri hesabı yoksa – sağlanan başvuru formuna sipariş verilerini girerek çevrimiçi mağazaya kayıt oluşturulmalıdır.

5.0.3 İstenen fatura ve sevkiyat adresinin seçimi

5.0.4 İstenen nakliye yönteminin seçimi

5.0.5 İstenen ödeme yönteminin seçimi

5.0.6 Sipariş bilgilerinin özeti

5.0.7 Siparişin sunulması

5.1 Satıcının kabulü, satıcının Genel Hüküm ve Koşullarının 2.3 numaralı maddesine göre yapılır (yukarıya bakın)

6 Sözleşme metninin saklanması hakkında bilgi

Sözleşme metni satıcı tarafından saklanmakta ve sipariş verildikten sonra Genel Hükümler ve Koşullar ve diğer müşteri bilgileri ile birlikte metin biçiminde (örneğin mektup, faks veya E-posta olarak) müşteriye iletilmektedir. metin satıcının internet sitesinde arşivlenir ve müşteri tarafından şifre korumalı bir müşteri hesabı ve müşteri çevrimiçi mağazada sipariş vermeden önce bir hesap oluşturmuşsa ilgili oturum açma verileri kullanılarak ücretsiz olarak alınabilir.

7 Giriş hatalarını düzeltmek ve düzeltmek için teknik araçlar hakkında bilgi

Müşteri, bağlayıcı siparişi göndermeden önce, alışılmış klavye ve fare işlevlerini kullanarak verilerini her zaman düzeltebilir. Ek olarak, tüm girişler bir onay penceresinde bir kez daha gösterilir ve normal fare veya klavye işlevleri kullanılarak da düzeltilebilir.

8 Sözleşmenin imzalanması için mevcut olan diller hakkında bilgi

Türkçe dili, sözleşmenin imzalanması için münhasıran mevcuttur.